+32 495 28 11 38

Trainingen klantgericht werken

Elk klantcontact is een opportuniteit om de relatie te versterken, oplossingen te bieden, positief te informeren, ...


Toptraining klantgericht werken

Zet de klant centraal, gebruik positieve empathie, creƫer goede gevoelens, positieve boodschappen, laat u niet uit balans brengen door klanten, ...
>> meer


Klantgericht werken bij de overheid

Krijg een positief imago bij de klant/burger, geef begrijpbare en positieve informatie, zorg ervoor dat klanten graag meewerken, ...
>> meer


Modules klantgericht telefoneren

Telefonisch problemen oplossen voor helpdesk en klantendienst, ... Telefonisch omgaan met veeleisende klanten, ...
>> meer


Training klantgericht schrijven

Schrijf klantgerichte en duidelijke e-mails, gebruik eenvoudige taal om te informeren, schrijf positief en actief, ...
>> meer


Klantgerichte ICT en technische helpdesk


Doeltreffend klachten hanteren