Toptraining klantgericht telefoneren

Toptraining klantgericht telefoneren

Na deze opleiding

  • Blijf je klantgericht reageren op alle klanten, ook de veeleisende en moeilijke klanten
  • Toon je onder alle omstandigheden positieve empathie aan de telefoon
  • Ken je de structuur van een klantgericht telefoongesprek
  • Blijf je op elk moment in balans aan de telefoon
  • Heb je een aantal unieke tips en tricks in handen om elk gesprek vlot te laten verkopen

€ 623

Excl. BTW

Tot 30% subsidie via de Vlaamse kmo-portefeuille.

Volgende opleidingsdagen

  • 28 september 2020. nog maar 5 plaatsen vrij
    Gaat door van 9u00 tot 16u30, ontvangst vanaf 8u30.

Schrijf je nu in

Programma Voor wie? Trainer Prijs Schrijf je in Incompany

Wat is het programma van deze training in klantgericht telefoneren?

Deel 1: overtref de verwachtingen

  • Hoe stel ik de klant op zijn gemak aan de telefoon?
  • Welke vragen stel ik om te weten te komen wat de klant wenst?
  • Wat doe ik om de klant het gevoel van prioriteit te geven?
  • Hoe kan ik alles positief formuleren?
  • Empathie aan de telefoon
  • Hoe verdedig ik mijn bedrijf/collega’s?
  • Wat zeg ik als het niet kan?
  • Hoe wijs ik de klant op fouten?
  • Geven en ontvangen van complimentjes
  • Hoe krijg ik een akkoord van de klant?
  • …?

Deel 2: omgaan met veeleisende klanten

  • Hoe zet ik een positieve toon in het gesprek?
  • De soorten bellers: hoe ga ik ermee om?
  • Wat doe ik als de klant dreigt, smeekt, boos wordt, ...?
  • Hoe blijf ik zelf kalm aan de telefoon?
  • Klachten hanteren: een klager aan de lijn, fijn!
  • Hoe zorg ik voor oplossingen en goede gevoelens?
  • Hoe kan ik assertief en klantvriendelijk NEEN zeggen
  • ...


De training is zeer interactief, praktisch en to-the-point.



Schrijf je nu in Of vraag meer info aan






Programma Voor wie? Trainer Prijs Schrijf je in Incompany

Voor wie is deze opleiding?

  • Commerciële en administratieve diensten
  • Callcenter medewerkers
  • Vertegenwoordigers
  • ...

Voor deze opleiding is geen ervaring vereist.

Heb je al jaren ervaring? Ook geen probleem, dan sparren we graag met jouw situaties.



Herken je je in één van deze situaties?

  • Ik wil graag een sterk klantgericht team
  • Ik wil een sterkere klantenbinding met onze klanten.
  • Mijn team werkt al goed, ik wil ze nog meer vaardigheden en inzichten geven in de klant en klantgericht telefoneren.
  • Ik wil de aanpak van de beste dienstverleners overnemen.

Schrijf je nu in Of vraag meer info aan






Programma Voor wie? Trainer Prijs Schrijf je in Incompany

Wie geeft de training?

Jan Roel van Rhee heeft als vooraanstaand salesexpert al 8 boeken achter zijn naam en hij behoort tot de exclusieve club van de 2,5% beste consultants in Vlaanderen.

Als doorgewinterde verkoper onderzoekt hij al sinds 1998 de beste performers. Elke training met Jan Roel is een intensieve ervaring: to-the-point, vernieuwend, fris en verrassend.

Wat zeggen klanten over Jan Roel?

  • "Is gewoon goed"
  • "De correcte "no nonsense" aanpak."
  • "De enorme ervaring"







Programma Voor wie? Trainer Prijs Schrijf je in Incompany

Hoeveel kost deze cursus?

  • € 623 per persoon excl. BTW
  • Tot 30% subsidie als je in aanmerking komt voor de Vlaamse kmo-portefeuille.

Deze prijs is inclusief

  • 1 volledige opleidingsdag
  • Werkboek
  • Mijn welkomstgeschenk: het boek 'RED-Selling' van Jan Roel van Rhee van Rhee
  • Certificaat van RED-Selling verkoper
  • Mini-ontbijt, koffie/drank, snacks en broodjeslunch







Programma Voor wie? Trainer Prijs Schrijf je in Incompany

Waar en wanneer?


  • 28 september 2020. nog maar 5 plaatsen vrij
    Gaat door van 9u00 tot 16u30, ontvangst vanaf 8u30.



Jouw datum niet in deze lijst? / Cursus is volzet?

Blijf op de hoogte van nieuwe data
Vul je e-mail adres in *
Voornaam & naam *








Programma Voor wie? Trainer Prijs Schrijf je in Incompany

Graag deze opleiding op maat van je bedrijf of organisatie?

Een training met Jan Roel van Rhee is vernieuwend, fris en verrassend.

  • De inhoud wordt volledig afgestemd op jouw situatie: jouw klanten en serviceaanpak staan centraal.
  • Al 18.000+ tevreden deelnemers.
  • Je bepaalt zelf waar en wanneer je de opleiding organiseert.
  • Je team krijgt een sterke opvolging en implementatie na de training.

Ja, ik wil een vrijblijvende offerte voor een incompany training
Of contacteer ons voor meer info
Programma

Wat is de inhoud van de training in klantgericht werken?

Deel 1: overtref de verwachtingen

  • Hoe stel ik de klant op zijn gemak aan de telefoon?
  • Welke vragen stel ik om te weten te komen wat de klant wenst?
  • Wat doe ik om de klant het gevoel van prioriteit te geven?
  • Hoe kan ik alles positief formuleren?
  • Empathie aan de telefoon
  • Hoe verdedig ik mijn bedrijf/collega’s?
  • Wat zeg ik als het niet kan?
  • Hoe wijs ik de klant op fouten?
  • Geven en ontvangen van complimentjes
  • Hoe krijg ik een akkoord van de klant?
  • …?

Deel 2: omgaan met veeleisende klanten

  • Hoe zet ik een positieve toon in het gesprek?
  • De soorten bellers: hoe ga ik ermee om?
  • Wat doe ik als de klant dreigt, smeekt, boos wordt, ...?
  • Hoe blijf ik zelf kalm aan de telefoon?
  • Klachten hanteren: een klager aan de lijn, fijn!
  • Hoe zorg ik voor oplossingen en goede gevoelens?
  • Hoe kan ik assertief en klantvriendelijk NEEN zeggen
  • ...

De training is zeer interactief, praktisch en to-the-point.



Schrijf je nu in

Of vraag meer info aan

Voor wie?

Voor wie is deze opleiding?

  • Commerciële en administratieve diensten
  • Callcenter medewerkers
  • Vertegenwoordigers
  • ...

Voor deze opleiding is geen ervaring vereist.

Heb je al jaren ervaring? Ook geen probleem, dan sparren we graag met jouw situaties.



Herken je je in één van deze situaties?

  • Ik wil graag een sterk klantgericht team
  • Ik wil een sterkere klantenbinding met onze klanten.
  • Mijn team werkt al goed, ik wil ze nog meer vaardigheden en inzichten geven in de klant en klantgericht telefoneren.
  • Ik wil de aanpak van de beste dienstverleners overnemen.

Schrijf je nu in

Of vraag meer info aan

Trainer

Wie geeft de training?

Jan Roel van Rhee heeft als vooraanstaand salesexpert al 8 boeken achter zijn naam en hij behoort tot de exclusieve club van de 2,5% beste consultants in Vlaanderen.

Als doorgewinterde verkoper onderzoekt hij al sinds 1998 de beste performers. Elke training met Jan Roel is een intensieve ervaring: to-the-point, vernieuwend, fris en verrassend.

Wat zeggen klanten over Jan Roel?

  • "Is gewoon goed"
  • "De correcte "no nonsense" aanpak."
  • "De enorme ervaring"
Prijs

Hoeveel kost deze cursus?

  • € 623 per persoon excl. BTW
  • Tot 30% subsidie als je in aanmerking komt voor de Vlaamse kmo-portefeuille.

Deze prijs is inclusief

  • 1 volledige opleidingsdag
  • Werkboek
  • Mijn welkomstgeschenk: het boek 'RED-Selling' van Jan Roel van Rhee van Rhee
  • Certificaat van RED-Selling verkoper
  • Mini-ontbijt, koffie/drank, snacks en broodjeslunch
Schrijf je in

Waar en wanneer?


  • 28 september 2020. nog maar 5 plaatsen vrij
    Gaat door van 9u00 tot 16u30, ontvangst vanaf 8u30.



Jouw datum niet in deze lijst? / Cursus is volzet?

Blijf op de hoogte van nieuwe data
Vul je e-mail adres in *
Voornaam & naam *

incompany

Graag deze opleiding op maat van je bedrijf of organisatie?

  • De inhoud wordt volledig afgestemd op jouw situatie: jouw klanten en serviceaanpak staan centraal.
  • Al 18.000+ tevreden deelnemers.
  • Je bepaalt zelf waar en wanneer je de opleiding organiseert.
  • Je team krijgt een sterke opvolging en implementatie na de training.

Ja, ik wil een vrijblijvende offerte voor een incompany training
Of contacteer ons voor meer info

Waarom kiezen voor SB Management?

SB Management. Best Practices. Gedreven door klantbeleving. Enkel de essentie.

  • Technieken van de 7% beste verkopers.
    SB Management doet al meer dan 23 jaar onderzoek naar de verkooptechnieken van de beste verkopers van België.
    Het zijn die technieken die je onder de knie krijgt tijdens onze opleidingen.
  • Hands-on trainingen: ga direct aan de slag.
    Je krijgt geen vage theorie, maar praktische tips en voorbeelden aangepast aan jouw situatie.
    Zodat je de tips meteen kan toepassen.
  • Toptrainers met jaren praktijkervaring.
    Jan Roel van Rhee behoort tot de 2,5% beste consultants van Vlaanderen. Hij is verkoper sinds 1986 en trainer sinds 1994.
    Alle andere trainers hebben ook minstens 20 jaar praktijkervaring en 15 jaar ervaring als lesgever.
  • 8,6/10 is de gemiddelde deelnemersscore
    Dit blijkt uit ons jaarlijkse klantentevredenheidsonderzoek bij al onze klanten.
  • Telenet, Aldi, Crelan, AG Insurance, zijn enkele van onze tevreden klanten.
  • Je krijgt tot 30% korting via de KMO-portefeuille.
    Vermeld de kmo-portefeuille in je offerteaanvraag, wij regelen je attest.

Nog vragen? Niet zeker welke opleiding je best kiest?

Dat bespreken we graag samen. Voor bedrijven organiseren we ook opleidingstrajecten op maat.

Contacteer ons voor meer info