Veel bedrijven zeggen "onze service maakt het verschil". Mijn vraag is dan: "waar verschilt jouw service dan fundamenteel van de concurrent?". De meeste bedrijven hebben hierop geen antwoord :-) 0 reactie(s)
Service
Klachten opvangen: "ik begrijp dat dit vervelend is voor u", benadrukt het negatieve en is dus GEEN doeltreffende start... 0 reactie(s)
Service
Een goede service leveren: als de klant klaagt, behandel dan eerst de klant, daarna pas het probleem! 0 reactie(s)
Service
Service medewerkers geven de klant iets om op terug te kijken. Verkopers geven de klant weer iets om naar uit te kijken :-) 0 reactie(s)
Service
Klachten hanteren is... eerst luisteren naar de klant om het vertrouwen te herstellen. Dan pas luisteren naar zijn probleem. 0 reactie(s)
Service
Service medewerkers geven de klant iets om op terug te kijken. Verkopers geven de klant weer iets om naar uit te kijken :-) 0 reactie(s)
Service
Zorg in de eerste plaats voor een fantastische service. Dat is een veel betere reden voor de klant om te blijven, dan een contract dat hem (een tijdje) bindt. 0 reactie(s)
Service
Onze service is de beste. Dat zeggen alle bedrijven, dus waarin onderscheidt u zich echt van de anderen? 0 reactie(s)