Is het belangrijk, dan vind je zeker een manier om het te doen. Is iets niet belangrijk, dan vind je zeker een excuus om het niet te doen... 0 reactie(s)
YourQuote
Marleen: als ik een klant aan de telefoon heb met een klacht, dan hoor ik dikwijls ook een echo uit de keuken :-) 0 reactie(s)
YourQuote
Hendrik (Quotatis) over tegenslag: "een vliegtuig stijgt beter op met tegenwind" 2 reactie(s)
YourQuote
Geoffrey (Telenet): kortgeleden vroeg ik iemand "Hoe heb je het aangepakt?". Ze zei: "ik heb een concreet en duidelijk kader gecreëert". Van een concreet en duidelijk antwoord gesproken :-) 1 reactie(s)
YourQuote
Michel (Portakabin): "gratis" creëert geen vertrouwen bij de klant, en dus ook geen deal! 1 reactie(s)
YourQuote
Kurt (Volvo De Smet Brussels): "er zijn geen problemen, er zijn enkel vaststellingen" 1 reactie(s)
YourQuote
Bart (Volvo De Smet Brussels): "Als een klant zegt dat er een probleem is met zijn koelvloeistof, dan vraag ik: met de uwe of met die van uw auto?" :-) 3 reactie(s)
YourQuote
Peter (Materialise): "bij bezwaren van klanten maakt het niet echt uit wat je zegt, als je maar elegant verder kunt met je verkoopgesprek" ... 0 reactie(s)
YourQuote
Anne (Vanden Borre): cross sellen is vragen "zal ik bij deze printer 2 of 3 print cartridges laten meeleveren, dan bent u voor een tijdje gerust". Klanten kiezen meestal 2, dus nooit 0 of 1 :-) 1 reactie(s)
YourQuote
Marc (Spikes): ga je elke dag goochelen of ontgoochelen? 1 reactie(s)