+32 495 28 11 38

Trainingen klantgericht werken

Elk klantcontact is een opportuniteit om de relatie te versterken, oplossingen te bieden, positief te informeren, ...

In-company

Toptraining klantgericht werken

Zet de klant centraal, gebruik positieve empathie, creƫer goede gevoelens, positieve boodschappen, laat u niet uit balans brengen door klanten, ...
>> meer


Klantgericht werken bij de overheid

Krijg een positief imago bij de klant/burger, geef begrijpbare en positieve informatie, zorg ervoor dat klanten graag meewerken, ...
>> meer


Modules klantgericht telefoneren

Telefonisch problemen oplossen voor helpdesk en klantendienst, ... Telefonisch omgaan met veeleisende klanten, ...
>> meer


Training klantgericht schrijven

Schrijf klantgerichte en duidelijke e-mails, gebruik eenvoudige taal om te informeren, schrijf positief en actief, ...
>> meer


Klantgerichte ICT en technische helpdesk


Doeltreffend klachten hanteren




Open training

Open trainingsmodules

Sales TrainingPlaats en dataTaal
Telefonische prospectieLeuven | 13/10/2018NL
Verkopen op (handels)beurzenLeuven | 12/11/2018NL
Basistraining: succesvol zakelijk verkopen B2BLeuven | 06/12/2018 en 07/12/2018NL
Basistraining: succesvol zakelijk verkopen B2BLeuven | 24/01/2019 en 25/01/2019NL


RED-SellingPlaats en dataTaal
RED-Selling mind-shift eventBinnenkort nieuwe data, contacteer mij hierNL
RED-Selling event voor sales managersBinnenkort nieuwe data, contacteer mij hierNL


Klantgericht werkenPlaats en dataTaal
Eenvoudig en klantgericht schrijvenLeuven | 05/12/2018NL
Klachten behandelenLeuven | 11/01/2019NL
Klachten behandelenLeuven | 14/02/2019NL


Voor managers & trainersPlaats en dataTaal
123-Coaching voor sales managersBinnenkort nieuwe data, contacteer mij hierNL
Sales train-the-trainerBinnenkort nieuwe data, contacteer mij hierNL


Persoonlijke ontwikkelingPlaats en dataTaal
DISC voor verkopersLeuven | 11/12/2018NL


Give-Back-To-Our-CommunityPlaats en dataTaal
Gratis open training voor VZWsLeuven | 12/01/2019NL
Gratis open sales training voor studentenLeuven | 26/01/2019NL


Wilt u graag eerst met ons overleggen? Neem dan even hier contact op. Wij horen graag van u!

Leuven, oktober 2018,


Jan Roel van Rhee
en het SB Management team