Training telefonische prospectie, training in cold calling, succesvol telefonisch afspraken krijgen

Sales training: telefonische prospectie (cold calling)

Na deze opleiding

  • Ga je zeer doeltreffend afspraken vastleggen met de beslissers bij de klant.
  • Heb je een sterk verhaal in handen om de aandacht te krijgen van de klant
  • Beschik je over vernieuwende strategiën die gewoon werken! Geen traditionele aanpak die een beslisser op een afstand ziet komen.
  • Hanteer je alle excuses van de klant bij het eerste telefonisch contact
  • Heb je een aantal unieke tips en tricks in handen om vlot de afspraak vast te leggen

€ 623

Excl. BTW

Tot 30% subsidie via de Vlaamse kmo-portefeuille.

Volgende opleidingsdagen

  • 17 november 2020. nog maar 4 plaatsen vrij
    Gaat door van 9u00 tot 17u00, ontvangst vanaf 8u30.

Schrijf je nu in
cuur1
Programma Voor wie? Trainer Prijs Schrijf je in Incompany

Wat is het programma van de training in telefonische prospectie (cold calling)?


Stap 1: Hoe begin ik eraan

  1. Hoe bereid ik me voor op het bellen?
  2. Hoe zorg ik ervoor dat ik de juiste persoon in het juiste bedrijf aan de lijn krijg?
  3. Hoe ga ik om met de receptionist(e), de secretaresse, niet-beslissers, …
  4. Hoe begin ik aan het telefoongesprek?
  5. Waarom liefst zo min mogelijk vragen stellen aan de klant?
  6. Waarom niet telefonisch over producten en diensten beginnen?
  7. Moet ik vragen van klanten beantwoorden aan de telefoon?
  8. Wat is de structuur van een ideaal telefoongesprek om afspraken vast te leggen?

Stap 2: Gebruik de bezwaren van de klant, in plaats van deze te weerleggen

  1. Klant: “Ik heb al een goede leverancier en ik ben daarover zeer tevreden”
  2. Klant: “Ik ben niet geïnteresseerd”
  3. Klant: “Ik heb niets nodig”
  4. Klant: “kan dat niet gewoon even telefonisch”
  5. Klant: “stuur maar wat documentatie en als het mij interesseert nemen wij wel contact op met u”
  6. Klant: “Er is nu geen budget”
  7. Klant: ”Ik zal eens intern overleggen, ik bel u nog”
  8. Klant: “het is nu te druk, bel me over 3 maanden eens terug”

Stap 3: De afspraak krijgen

  1. Hoe stel ik de afspraak voor zonder de traditionele alternatieftechniek te gebruiken (anders ben ik gewoon de zoveelste die dit doet)?
  2. Als ik dan toch een alternatief voorstel, hoe doe ik dat?
  3. Wat zijn 3 goede redenen voor de klant om graag de afspraak vast te leggen?
  4. ...

Stap 4: afronden van het gesprek

  1. Hoe kom ik te weten wie er (echt) beslist?
  2. Hoe zorg ik voor extra enthousiasme zonder iets over mijn product of dienst te zeggen?


De training is zeer interactief, praktisch en to-the-point.


Schrijf je nu in Of vraag meer info aan






Programma Voor wie? Trainer Prijs Schrijf je in Incompany

Voor wie is deze opleiding?

  • Vertegenwoordigers
  • Business developers
  • Bedrijfsleiders
  • Medewerkers van de sales binnendienst

Voor deze opleiding is geen ervaring vereist.

Heb je al jaren ervaring? Ook geen probleem, dan sparren we graag met jouw situaties.



Herken je je in één van deze situaties?

  • Ik prospecteer graag en wil meer verkoopresultaten
  • Ik wil elk excuus van de klant omzetten in een afspraak
  • Ik wens snel relaties op te bouwen in mijn sector/regio
  • Ik wil graag alle do's en dont's kennen voor een sterke cold calling
  • Ik wil de aanpak van de beste verkopers overnemen

Schrijf je nu in Of vraag meer info aan






Programma Voor wie? Trainer Prijs Schrijf je in Incompany

Wie geeft de training?

Jan Roel van Rhee heeft als vooraanstaand salesexpert al 8 boeken achter zijn naam en hij behoort tot de exclusieve club van de 2,5% beste consultants in Vlaanderen.

Als doorgewinterde verkoper onderzoekt hij al sinds 1998 de beste performers. Elke training met Jan Roel is een intensieve ervaring: to-the-point, vernieuwend, fris en verrassend.

Wat zeggen klanten over Jan Roel?

  • "Is gewoon goed"
  • "De correcte "no nonsense" aanpak."
  • "De enorme ervaring"







Programma Voor wie? Trainer Prijs Schrijf je in Incompany

Hoeveel kost deze cursus?

  • € 623 per persoon excl. BTW
  • Tot 30% subsidie als je in aanmerking komt voor de Vlaamse kmo-portefeuille.

Deze prijs is inclusief

  • 1 volledige opleidingsdag
  • Werkboek
  • Mijn welkomstgeschenk: het boek 'RED-Selling' van Jan Roel van Rhee
  • Certificaat van RED-Selling verkoper
  • Mini-ontbijt, koffie/drank, snacks en broodjeslunch







Programma Voor wie? Trainer Prijs Schrijf je in Incompany

Waar en wanneer?


  • 17 november 2020. nog maar 4 plaatsen vrij
    Gaat door van 9u00 tot 17u00, ontvangst vanaf 8u30.



Jouw datum niet in deze lijst? / Cursus is volzet?

Blijf op de hoogte van nieuwe data
Vul je e-mail adres in *
Voornaam & naam *








Programma Voor wie? Trainer Prijs Schrijf je in Incompany

Graag deze opleiding op maat van je bedrijf of organisatie?

Een training met Jan Roel van Rhee is vernieuwend, fris en verrassend.

  • De inhoud wordt volledig afgestemd op jouw situatie: jouw klanten en verkoopaanpak staan centraal.
  • Al 18.000+ tevreden deelnemers.
  • Je bepaalt zelf waar en wanneer je de opleiding organiseert.
  • Je team krijgt een sterke opvolging en implementatie na de training.

Ja, ik wil een vrijblijvende offerte voor een incompany training
Of contacteer ons voor meer info
Programma

Wat is de inhoud van de training in telefonische prospectie (cold calling)?


Stap 1: Hoe begin ik eraan

  1. Hoe bereid ik me voor op het bellen?
  2. Hoe zorg ik ervoor dat ik de juiste persoon in het juiste bedrijf aan de lijn krijg?
  3. Hoe ga ik om met de receptionist(e), de secretaresse, niet-beslissers, …
  4. Hoe begin ik aan het telefoongesprek?
  5. Waarom liefst zo min mogelijk vragen stellen aan de klant?
  6. Waarom niet telefonisch over producten en diensten beginnen?
  7. Moet ik vragen van klanten beantwoorden aan de telefoon?
  8. Wat is de structuur van een ideaal telefoongesprek om afspraken vast te leggen?

Stap 2: Gebruik de bezwaren van de klant, in plaats van deze te weerleggen

  1. Klant: “Ik heb al een goede leverancier en ik ben daarover zeer tevreden”
  2. Klant: “Ik ben niet geïnteresseerd”
  3. Klant: “Ik heb niets nodig”
  4. Klant: “kan dat niet gewoon even telefonisch”
  5. Klant: “stuur maar wat documentatie en als het mij interesseert nemen wij wel contact op met u”
  6. Klant: “Er is nu geen budget”
  7. Klant: ”Ik zal eens intern overleggen, ik bel u nog”
  8. Klant: “het is nu te druk, bel me over 3 maanden eens terug”

Stap 3: De afspraak krijgen

  1. Hoe stel ik de afspraak voor zonder de traditionele alternatieftechniek te gebruiken (anders ben ik gewoon de zoveelste die dit doet)?
  2. Als ik dan toch een alternatief voorstel, hoe doe ik dat?
  3. Wat zijn 3 goede redenen voor de klant om graag de afspraak vast te leggen?
  4. ...

Stap 4: afronden van het gesprek

  1. Hoe kom ik te weten wie er (echt) beslist?
  2. Hoe zorg ik voor extra enthousiasme zonder iets over mijn product of dienst te zeggen?

De training is zeer interactief, praktisch en to-the-point.


Schrijf je nu in

Of vraag meer info aan

Voor wie?

Voor wie is deze opleiding?

  • Vertegenwoordigers
  • Business developers
  • Bedrijfsleiders
  • Medewerkers van de sales binnendienst

Voor deze opleiding is geen ervaring vereist.

Heb je al jaren ervaring? Ook geen probleem, dan sparren we graag met jouw situaties.



Herken je je in één van deze situaties?

  • Ik prospecteer graag en wil meer verkoopresultaten
  • Ik wil elk excuus van de klant omzetten in een afspraak
  • Ik wens snel relaties op te bouwen in mijn sector/regio
  • Ik wil graag alle do's en dont's kennen voor een sterke cold calling
  • Ik wil de aanpak van de beste verkopers overnemen

Schrijf je nu in

Of vraag meer info aan

Trainer

Wie geeft de training?

Jan Roel van Rhee heeft als vooraanstaand salesexpert al 8 boeken achter zijn naam en hij behoort tot de exclusieve club van de 2,5% beste consultants in Vlaanderen.

Als doorgewinterde verkoper onderzoekt hij al sinds 1998 de beste performers. Elke training met Jan Roel is een intensieve ervaring: to-the-point, vernieuwend, fris en verrassend.

Wat zeggen klanten over Jan Roel?

  • "Is gewoon goed"
  • "De correcte "no nonsense" aanpak."
  • "De enorme ervaring"
Prijs

Hoeveel kost deze cursus?

  • € 623 per persoon excl. BTW
  • Tot 30% subsidie als je in aanmerking komt voor de Vlaamse kmo-portefeuille.

Deze prijs is inclusief

  • 1 volledige opleidingsdag
  • Werkboek
  • Mijn welkomstgeschenk: het boek 'RED-Selling' van Jan Roel van Rhee
  • Certificaat van RED-Selling verkoper
  • Mini-ontbijt, koffie/drank, snacks en broodjeslunch
Schrijf je in

Waar en wanneer?


  • 17 november 2020. nog maar 4 plaatsen vrij
    Gaat door van 9u00 tot 17u00, ontvangst vanaf 8u30.



Jouw datum niet in deze lijst? / Cursus is volzet?

Blijf op de hoogte van nieuwe data
Vul je e-mail adres in *
Voornaam & naam *

incompany

Graag deze opleiding op maat van je bedrijf of organisatie?

  • De inhoud wordt volledig afgestemd op jouw situatie: jouw klanten en verkoopaanpak staan centraal.
  • Al 18.000+ tevreden deelnemers.
  • Je bepaalt zelf waar en wanneer je de opleiding organiseert.
  • Je team krijgt een sterke opvolging en implementatie na de training.

Ja, ik wil een vrijblijvende offerte voor een incompany training
Of contacteer ons voor meer info

Waarom kiezen voor SB Management?

SB Management. Best Practices. Gedreven door klantbeleving. Enkel de essentie.

  • Technieken van de 7% beste verkopers.
    SB Management doet al meer dan 23 jaar onderzoek naar de verkooptechnieken van de beste verkopers van België.
    Het zijn die technieken die je onder de knie krijgt tijdens onze opleidingen.
  • Hands-on trainingen: ga direct aan de slag.
    Je krijgt geen vage theorie, maar praktische tips en voorbeelden aangepast aan jouw situatie.
    Zodat je de tips meteen kan toepassen.
  • Toptrainers met jaren praktijkervaring.
    Jan Roel van Rhee behoort tot de 2,5% beste consultants van Vlaanderen. Hij is verkoper sinds 1986 en trainer sinds 1994.
    Alle andere trainers hebben ook minstens 20 jaar praktijkervaring en 15 jaar ervaring als lesgever.
  • 8,6/10 is de gemiddelde deelnemersscore
    Dit blijkt uit ons jaarlijkse klantentevredenheidsonderzoek bij al onze klanten.
  • Telenet, Aldi, Crelan, AG Insurance, zijn enkele van onze tevreden klanten.
  • Je krijgt tot 30% korting via de KMO-portefeuille.
    Vermeld de kmo-portefeuille in je offerteaanvraag, wij regelen je attest.

Nog vragen? Niet zeker welke opleiding je best kiest?

Dat bespreken we graag samen. Voor bedrijven organiseren we ook opleidingstrajecten op maat.

Contacteer ons voor meer info